مشاهده بیشتر
صفحه2

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

پمپ دنده ای ایران البرز تک جداره طرح ناسیونال TFB ، WTF ، TF

پمپ های دنده ای از خانواده پمپ های جابه جایی مثبت هستند. از این پمپ ها برای انتقال سیالات غلیظ و رقیق استفاده می شود. پمپ دنده ای ایران البرز به صورت پمپ تک روانه بازار می شوند و با یک محرک دیزلی یا برقی کوپل شده و در نهایت برروی شاسی سوار می شود. یکی از چرخدنده ها محرک و چرخدنده دیگر متحرک می باشد. چرخدنده محرک نیروی خورد را از الکتروموتور دریافت کرده و به چرخدنده هرزگرد منتقل می کند. این پمپ ها در متریال های چدنی، استیل، برنز و در بعضی مواقع پلیمری روانه بازار می شود.

پمپ ییلدیز YMG 1½.

پمپ ییلدیز YMG 1½.jpg

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی DP300

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی DP300

پمپ ییلدیز YILDIZ PUMP

پمپ روغن داغ ایران البرز 50 - 200

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 200 - 50 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ دنده ای ایران البرز

پمپ دنده ای (Gear Pump) که با نام پمپ غلیظ کش نیز از آن یاد می‌شود، پمپی از نوع جابجایی مثبت است که حجم ثابتی از سیال را در خود محصور کرده و سپس آن را با استفاده از دنده‌ها انتقال می دهد. این پمپ در هنگام پمپاژ یک جریان یکنواخت و صاف را متناسب با سرعت چرخش دنده‌های خود فراهم می‌سازد. پمپ‌های دنده ای از عمل چرخش دنده‌ها برای انتقال مایعات استفاده می‌کنند. دنده ها در ورودی پمپ ایجاد مکش می‌کنند که در نتیجه آن سیال، به داخل پمپ کشیده شده و در داخل حفره‌های دنده‌های پمپ قرار می‌گیرد و در نهایت به لوله خروجی و تخلیه مایع منتقل می‌شود. پمپ های دنده ای از خانواده پمپ های جابه جایی مثبت هستند. از این پمپ ها برای انتقال سیالات غلیظ و رقیق استفاده می شود. پمپ دنده ای ایران البرز به صورت پمپ تک روانه بازار می شوند و با یک محرک دیزلی یا برقی کوپل شده و در نهایت برروی شاسی سوار می شود. یکی از چرخدنده ها محرک و چرخدنده دیگر متحرک می باشد. چرخدنده محرک نیروی خورد را از الکتروموتور دریافت کرده و به چرخدنده هرزگرد منتقل می کند. این پمپ ها در متریال های چدنی، استیل، برنز و در بعضی مواقع پلیمری روانه بازار می شود.

پمپ ییلدیز YMGF

پمپ ییلدیز YMGF

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی DP200

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی DP200.jpg

پمپ وکیوم هامر HAMER

پمپ روغن داغ ایران البرز

نمایندگی پمپ روغن داغ ایران البرز

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی DP100

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی DP100

پمپ دنده ای ایران البرز

پمپ روغن داغ ایران البرز 50 - 250

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 250 - 50 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ ییلدیز YLP2 – 012

پمپ ییلدیز YLP2 – 012

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی DP150

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی DP150

پمپ دیافراگمی دیا DIA

پمپ روغن داغ ایران البرز 50 - 160

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 160 - 50 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ ییلدیز YLP2 – 018

پمپ ییلدیز YLP2 – 018

پمپ روغن داغ ایران البرز 40 - 250

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 250 -40 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ ییلدیز YLP2 – 023

پمپ ییلدیز YLP2 – 023

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی