مشاهده بیشتر
صفحه1

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

پمپ وکیوم هامر

پمپ خلاء Hamer روغنی تک مرحله ای و دو مرحله ای

دوزینگ پمپ سکو

پمپ های دوزینگ که با نام مترینگ پمپ نیز شناخته شده اند، قادر می باشند تا دوز مشخصی از یک سیال را تزریق و جابجا نمایند، از این حیث به آنها "پمپ تزریق" یا Injection Pump نیز گفته می شود. در این پمپ ها  دبی قابل تنظیم می باشد و در نتیجه عمل تزریق با توجه به فشار خط صورت می گیرد. پمپ تزریق جهت استفاده در تزریق میزان معینی از سیال نظیر: کلر ، اسید ، مواد شیمیایی مناسب بوده و در انواع فشار و دبی مشخصی می باشد. دو پارامتر مهم این پمپ ها فشار و دبی بوده و باید فشار مورد نظر بالاتر از فشار سیستم باشد. مترینگ پمپ ها به صورت تک یا چنده هده بوده و در صنایع مختلف نظیر: پتروشیمی ، فاضلاب ، تصفیه آب ، پزشکی جهت لیپوساکشن و … استفاده می شود. بر اساس سیال مورد نظر جنس هد پمپ از تفلون یا PVC یا PVDF یا استیل بوده و در برابر خوردگی مقاوم است.

پمپ وکیوم جویسان

فروش پمپ وکیوم گروه صنعتی کیان پمپ با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ساخت و واردات انواع پمپهای وکیوم بلوئر ساید چنل با کادری مجرب و کارآزموده و کارگاه مجهز جهت تعمیر و سرویس و ارائه خدمات پس از فروش به صنعت کشور می باشد.

پمپ روغن داغ ایران البرز 100 - 200

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 200 - 100 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ دنده ای ایران البرز بدنه استیل و برنجی STF ، BTF

پمپ های دنده ای از خانواده پمپ های جابه جایی مثبت هستند. از این پمپ ها برای انتقال سیالات غلیظ و رقیق استفاده می شود. پمپ دنده ای ایران البرز به صورت پمپ تک روانه بازار می شوند و با یک محرک دیزلی یا برقی کوپل شده و در نهایت برروی شاسی سوار می شود. یکی از چرخدنده ها محرک و چرخدنده دیگر متحرک می باشد. چرخدنده محرک نیروی خورد را از الکتروموتور دریافت کرده و به چرخدنده هرزگرد منتقل می کند. این پمپ ها در متریال های چدنی، استیل، برنز و در بعضی مواقع پلیمری روانه بازار می شود.

پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی AODD که مخفف عبارت AODD ،Air Operated Double Diaphragm Pump است یک پمپ از خانواده پمپ های جابجایی مثبت بوده و عامل محرک این پمپ با هوای فشرده کمپرسور عملکرد داشته و با ورودی هوای فشرده به داخل پمپ و با جابجایی دیافراگم های موجود در داخل هوزینگ پمپ باعث جابجایی و مکش سیال می شود از مهمترین ویژگی پمپهای دیافراگمی خود مکش و ضدانفجار بودن این پمپ ها می باشد. در این نوع پمپ بادی یا دیافراگمی بدلیل نبودن آببند نشتی سیال به حداقل خود رسیده و امتیاز این پمپ محسوب می گردد.

پمپ ییلدیز YMGF 2½

پمپ ییلدیز YMGF 2½

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی

پمپ ساید چنل گرینکو

معرفی بلوئر ساید چنل Greenco پمپ دمنده یا بلوئر ساید چنل گرینکو از تنوع خاصی در تولید محصولات خود برخوردار می باشد که می توان به تک پروانه، دو پروانه و سه پروانه بودن آن و همچنین سه فاز و تک فاز بودن آن اشاره کرد. پمپ دمنده و مکنده گرینکو در سایزهای مختلفی بین 1 تا 4 اینچ تولید می شود. در برخی از مدل های سایدچنل Greenco پروانه ی ساید چنل را باریک تر ساخته که باعث کاهش فشار و افزایش دبی تولیدی می شود. این ویژگی ساید چنل گرینکو را از ما بقی ساید چنل های موجود در بازار ایران متمایز کرده است. ساید چنل Greenco توانایی تولید ظرفیت 2500 مترمکعب برساعت و فشار 1040 میلی بار را دارد که به نوعی تمام نیازهای مصرف کنندگان را تامین خواهد کرد. مکانیزم کلی ساید چنل گرینکو به این صورت می باشد که دارای یک ورودی و یک خروجی و یک الکتروموتور 2900 دور در دقیقه که با کوپله شدن به پروانه و چرخاندن آن باعث مکش هوا از یک سمت و دمش آن با فشار از سمت دیگر می شود. در محل مجرا ورودی ساید چنل گرینکو می توانیم از فیلتر هایی استفاده کنیم که از ورود ذرات جامد و اشیاء خارجی به هوزینگ دستگاه جلوگیری می کند. این کار باعث بالا رفتن ضریب اطمینان و راندمان کاری می شود.

پمپ روغن داغ ایران البرز 32 - 160

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 160 - 32 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ روغن داغ ایران البرز 32 - 200

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل200 - 32 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ روغن داغ ایران البرز 80 - 200

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 200 - 80 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ دنده ای ایران البرز دو جداره طرح زیگما CF ، VCF ، WTF

پمپ های دنده ای از خانواده پمپ های جابه جایی مثبت هستند. از این پمپ ها برای انتقال سیالات غلیظ و رقیق استفاده می شود. پمپ دنده ای ایران البرز به صورت پمپ تک روانه بازار می شوند و با یک محرک دیزلی یا برقی کوپل شده و در نهایت برروی شاسی سوار می شود. یکی از چرخدنده ها محرک و چرخدنده دیگر متحرک می باشد. چرخدنده محرک نیروی خورد را از الکتروموتور دریافت کرده و به چرخدنده هرزگرد منتقل می کند. این پمپ ها در متریال های چدنی، استیل، برنز و در بعضی مواقع پلیمری روانه بازار می شود.

پمپ ییلدیز YMGF 2

پمپ ییلدیز YMGF 2.jpg

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی کارخانجات

پمپ دیافراگمی الومینیومی فلزی کارخانجات

پمپ دیافراگمی ران پمپ ترکیه

شرکت ران RAN در سال 2001 تاسیس و شروع به تولید انواع پمپ های دیافراگمی با دبی و سایز و فشار مختلف نمود. این شرکت دارای استانداردهای معتبر جهانی نظیر: CE اروپا ، ATEX , ISO 9001 , FDA می باشد. پمپ های دیافراگمی یا بادی شرکت رانRAN از معروفترین پمپ های دیافراگمی در جهان بوده و دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب است.

پمپ ساید چنل

ساید چنل چیست ؟  یکی ازتجهیزات صنعتی که هم از مکش هوا و هم از دهش هوا آن استفاده زیادی میشود سایدچنل یا بلوئر هوا میباشد. ساید چنل از یک الکتروموتور که به یک پروانه کوپل شده ساخته شده است که الکتروموتور پروانه را به سرعت به حرکت در می آورد و سبب ایجاد گردابه یا توربولانس هوا میشود. این گردابه هوا را از داخل سیلندر به بیرون هدایت میکند ساید چنل باعث ایجاد هوای پر فشار اما جریان هوای پایینی دارد. بلوئر ها یا دمنده های هوا یکی از عوامل اصلی در فرآیند تصفیه فاضلاب های بهداشتی و صنعتی به روش هوا دهی عمقی به کمک باکتریهای هوازی هستند

ساید چنل

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 125 - 32

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 125 - 32 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

پمپ روغن داغ ایران البرز 65 - 200

پمپ روغن داغ ایران البرز مدل 200 - 65 پمپ های انتقال روغن ایران البرز از خانواده پمپ گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات بالا تا دمای 300 درجه کاربرد دارند. این شرکت پمپ های خود را به صورت پمپ تک به بازار عرضه می کند. یک الکتروموتور برقی سه فاز یا تکفاز می تواند محرک این پمپ باشد. توان و دور الکتروموتور با توجه به کاتالوگ محصول و نوع پمپ انتخاب می شود. از عوامل موثر دیگر در انتخاب دور الکتروموتور دائم کار بودن می باشد که در این صورت دور 1450 پیشنهاد می گردد. ورودی پمپ های روغن داغ به مرکز پروانه بوده و خروجی در راستای پروانه می باشد. جنس پوسته و پروانه پمپ های روغن داغ از چدن سخت می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی