پمپ دیافراگمی پلی پروپیلن

اشتراک گذاری
  • توضیحات
  • نظرات

پمپ های دیافراگمی دیا Dia Pump
 
شرکت پمپ دیافراگمی دیا پمپ ترکیه در سال 2002 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون حفظ کیفیت محصولات و رضایت مشتری جزء اولویت های این شرکت است. اکنون Diapump به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید پمپ های دیافراگمی در ترکیه می باشد. کارخانه این شرکت به وسعت 3300 متر مربع در شهر استانبول قرار دارد کهبطور کامل در آنجا تولید می شود. محصولات Diapump دارای استانداردهای بین المللی از جمله ISO 9001 , CE , EAC و ATEX می باشند. پمپ های دیافراگمی دیا پمپ علاوه بر ترکیه ، در سراسر جهان دارای فروش بالایی است که دلیل آن کیفیت بالای محصولات Diapump می باشد. علاوه بر پمپ های دیافراگمی محصولاتی نظیر پمپ های پلیمری ضد اسید ، انواع بلوئر ها ، پمپ های خلاء ، پمپ های دنده ای ، لوب پمپ ها ، شناور ها ، دوزینگ پمپ ها و پمپ های گریز از مرکز از دیگر تولیدات شرکت دیا پمپ می باشدیکی از پر کاربرد ترین انواع پمپ صنعتی میباشد که متداول ترین نوع این پمپ ها پمپ دیافراگمی دو کاناله با محرک هوا میباشد
محفظه پمپ های دیافراگمی Dia سری Plus از جنس فلز ( آلومینیوم ، چدن یا استیل 316 ) ساخته شده است که جزء محصولات فوق العاده با کیفیت این شرکت می باشد. این سری از پمپ های دیافراگمی دیا در سایز های 3/4 تا 3 اینچ موجود می باشند. حداکثر دبی در پمپ های سری پلاس از 57 تا 894 لیتر در دقیقه می باشد. دیافراگم در این پمپ ها از جنس Neoprene, Buna-n, PTFE, FKM, Santoprene یا EPDM متناسب با کاربری ساخته می شود. در پمپ های سری پلاس دیا عمده قطعات از جنس فلز ساخته شده اند. این قطعات شامل درپوش ورودی هوا ، کیت شیر تنظیم هوای ورودی ، براکت پایینی ، درپوش های داخلی و صدا خفه کن می باشند. لازم به ذکر است که صدا خفه کن فلزی نسبت به صدا خفه کن های معمولی، صدای ناشی از کارکرد پمپ را تا حد بسیار بیشتری کاهش می دهند.
پمپ دیافراگمی دیا Dia ساخت ترکیه خود مکش بوده ، قابلیت کارکرد خشک را داشته و مسیر جریان خروجی ان ها میتواند بسته باشد در نتیجه شما میتوانید دبی و فشار پمپ را از 0 تا حداکثر (بسته به جنس بدنه پمپ این مقدار زیادتر و یا کمتر میشود) به راحتی تنها با تنظیم فشار هوای ورودی پمپ ، تغییر داده و به مقدار مورد نیاز خود برسانید.
 
پمپاژ مواد خمیری و یا غلیظ با ویسکوزیته بالا (چسبناک)
پمپاژ انواع روغن های خوراکی و صنعتی گریس و مواد نفتی
قابلیت پمپاژ از داخل مخزن به صورت غوطه ور در سیال
پمپاژ رنگ ها، حلال ها، رزین ها ، اسید ها و پودر ها
پمپاژ انواع مواد خوراکی و مایعات نوشیدنی
 
در بخش اتصال هوای پمپ، فشار هوا نباید بیش از 7 بار باشد.
هشدار اگر اندازه اتصال هوا کوچکتر از درگاه تأمین پمپ باشد ، پمپ قادر به تأمین هوای مورد نیاز نیست بنابراین عملکرد درستی ندارد.آب موجود در منبع هوای فشرده ممکن است مشکلی مانند یخ زدگی آب یا یخ زدگی در خط تخلیه را ایجاد کند که باعث چرخش نامناسب پمپ یا توقف کار می شود. این مشکلات ممکن است با استفاده از خشک کن هوا برای استفاده و تکمیل تجهیزات خشک کردن هوا کاربر برطرف شود. تجهیزات خشک کردن هوا آب را از بین می برد و مشکلاتی مانند یخ زدگی را برطرف می کند
 
 
جنس محفظه در پمپ های دیافراگمی سری پرو از Metal می باشد و این سری از محصولات دیا در گروه پمپ های اقتصادی قرار دارند. با توجه به اینکه در این پمپ ها تمامی قسمت های در تماس با مایع از جنس فلز می باشند ، اما بخش هایی از قبیل درپوش هوا ، کیت شیر تنظیم هوا ، براکت پایین ، کاورهای داخلی و صدا خفه کن ( مافلر ) از جنس پلاستیک ساخته شده اند. علت استفاده از قطعات پلاستیکی کاهش قیمت تمام شده پمپ می باشد. سری Pro از پمپ های دیافراگمی دیا ظرفیت و عملکرد مشابه با سری Plus داردپمپ های بدنه پلاستیکی دیا پمپ برای طیف گسترده ای از کاربرد ها  از جمله انتقال مواد صنایع شیمیایی ، رنگ ، پارچه ، بهداشتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. بدنه این پمپ ها علاوه بر پلی پروپیلن در متریال های ترکیبی فایبر گلاس-پلی پروپیلن و PVDF ساخته می شوند. دیافراگم در این پمپ ها در متریال های PTFE, Santoprene, FKM, Epdm, BunaN و Neoprene موجود می باشد که برای انتقال مایعات مختلف کاربرد دارد. پمپ های دیافراگمی پلاستیکی diapump در سایزهای 1/4 تا 3 اینچ طراحی می شوند و برای دبی 16 تا 894 لیتر در دقیقه مناسب می باشند.
 
 
پمپ های دیافراگمی فشار قوی دیا در واقع همان پمپ های سری Plus می باشند. در این پمپ ها با مسدود کردن یکی از محفظه های سیال و استفاده از آن به عنوان مخزن هوای فشرده قادر به افزایش فشار خروجی تا 16 بار می باشیم. میزان هوای مصرفی در پمپ های High Pressure همانند پمپ های ساده Dia می باشد که فشار خروجی حداکثر 8 بار دارند. برای راه اندازی پمپ های دیافراگمی فشار قوی دیا نیاز به هیچگونه کار اضافه ای نیست و روش نصب نیز همانند پمپ های معمولی است. این پمپ ها عمدتا در سیستم های فیلتر پرس کاربرد دارند. پمپ های فشار قوی دیا در سایزهای 1 تا 3 اینچ تولید می شوند و برای دبی بین 80 تا 440 لیتر در دقیقه مناسب می باشند.
 
مپ های دیافراگمی دیا سری Heavy Duty برای کارهای طاقت فرسا و انتقال مایعات سنگین ( چگالی بالا ) مناسب می باشند. با توجه به قرار گرفتن توپک ها در یک محفظه و بسیار نزدیک به یکدیگر در این پمپ ها تلفات فشار به حداقل می رسد و عملکرد سریع تر پمپ را تضمین می کند. از آنجایی که دیافراگم ها در پمپ های سری Heavy Duty از ورودی و خروجی پمپ دور هستند، نیاز به تعمیر و نگهداری در این پمپ ها بسیار کم است. همچنین با توجه به اینکه کیت شیر هوا در قسمت بالایی این پمپ ها قرار گرفته، در صورت پارگی دیافراگم ها ، از نشتی مایع به قسمت شیر هوا جلوگیری می شود. دیا پمپ اولین و تنها تولید کننده این مدل پمپ در ترکیه می باشد. پمپ های سری Heavy Duty در سایزهای 1-1/2 و 2 اینچ طراحی و ساخته می شوند و برای دبی های 400 و 565 لیتر در دقیقه مناسب هستند.
 
 
نیروی محرک در پمپ های دیافراگمی برقی برخلاف پمپ های دیافراگمی پنوماتیک ( بادی ) توسط الکتروموتور تامین می شود. اگر در کارخانه خود ندارید یا بطور همزمان نیاز به استفاده از تعداد زیادی پمپ دیافراگمی دارید و هزینه های انرژی مصرفی برایتان مهم است می توانید از پمپ های دیافراگمی برقی یا الکتریکی دیا پمپ استفاده کنید. مصرف انرژی در این پمپ ها تا 80 درصد نسبت به پمپ های بادی کمتر است. پمپ های دیافراگمی برقی Dia در سایزهای 2 اینچ و 3 اینچ تولید می شوند و برای انتقال مایع با ظرفیت 15 تا 30 متر مکعب در ساعت مناسب می باشند.
 
 
کمپانی دیا (Dia) پمپ ترکیه از برندهای مطرح جهانی است که به شکل تخصصی در عرصه طراحی تا تولید انواع پمپ، خصوصا پمپ دیافراگمی فعالیت می ‌کند. این کمپانی فعالیت حرفه ‌ای خود را از سال 2002 میلادی و در شهر استانبول آغاز کرده ‌است. در تمام این سال‌ ها، خط و مش کمپانی دیا پمپ ترکیه ای، ارائه محصولات با درجات کیفی بالا و کسب رضایت کامل مشتریان بوده ‌است. تا جاییکه در حال ‌حاضر برند دیا پمپ (Dia Pump) دیگر نام و نشانی بسیار فراتر از مرزهای ترکیه ای را تجربه می ‌کند. حالا محصولات خوش‌ ساخت این برند قدم ‌هایی سازنده در عرصه ‌های جهانی را طی کرده ‌است.
 
کمپانی دیا پمپ (Dia Pump) ترکیه دارای یک کارخانه بزرگ و مجهز به وسعت ۳۳۰۰ متر در شهر استانبول ترکیه می ‌باشد. تمامی پمپ ‌های دیافراگمی و دیگر محصولات خوش ‌ساخت این برند تماماً در داخل همین مجموعه کارخانه ‌ای واقع ‌شده در شهر استانبول تولید می‌ شود.
 
برند Dia Pump حساسیت ویژه ‌ای در طراحی و تولید محصولات رده ‌بالا دارد. نگاه این کمپانی، حضور قدرتمند در بازارهای بین ‌المللی، خصوصاً ورود کامل به عرصه ‌های صنعتی اتحادیه اروپا است. برای همین است که در تمام این سال‌ ها همت شایسته ‌ای در کسب استانداردهای رده‌ بالای جهانی داشته‌ است. هم ‌اکنون تمامی محصولات Dia Pump ترکیه از جمله انواع پمپ دیافراگمی این شرکت تحت استانداردهای بین المللی EAC، CE، ISO 9001 و ATEX تولید می شوند.
 
Dia Pump  یک استاد تمام در عرصه طراحی و تولید انواع پمپ دیافراگمی است. پمپ دیافراگمی های این کمپانی نام ‌آشنای ترکیه ‌ای، در حال ‌حاضر فروش گسترده در سطح بازارهای متعدد جهانی را تجربه می ‌کند. در عین ‌حال به موازات تولید انواع پمپ دیافراگمی، این شرکت توانمند ترکیه ‌ای، محصولات تولیدی دیگر اعم از انواع پمپ‌ های پلیمری ضد اسید، انواع بلوشرها، پمپ ‌های خلأ، پمپ ‌های دنده ‌ای، شناورها، پمپ ‌های گریز از مرکز و... را در خطوط تولید خود عرضه کرده ‌است.
 
هنر Dia Pump در طراحی و ساخت انواع پمپ با کاربری ‌های گوناگون است. قطعا برای پمپاژ هر نوع سیال با هر اندازه درجات اسیدی، خورندگی و یا گازی ‌شکل و خط انفجار و... می‌ توانید پمپی مناسب را در محصولات Dia Pump پیدا کنید. برای رسیدن به این حجم از قابلیت ‌های کاربردی، کمپانی دیا دست ‌به ‌کار بوده تا از متریال ‌های گوناگون مانند استنلس استیل 316، آلومینیوم، چدن، پلی پروپلین، PVDF، تفلون و... در طراحی و ساخت انواع پمپ‌ ها استفاده کند.
 
به ‌این‌ ترتیب برای پمپاژ هر سیال با هر درجه از قابلیت ‌های فیزیکی و شیمیایی در هر نوع کاربری، یک پمپ که ظرفیت پمپاژ ایده ‌آل داشته باشد را معرفی کرده ‌است. کافی است درک درستی از نوع سیال تحت پمپاژ خود داشته باشید تا با بررسی دقیق محصولات عرضه ‌شده از پمپ دیافراگمی ترکیه ای Dia، مدل با قابلیت کاربردی مناسب را تهیه کنید.
 
 

لیست نظرات

محصولات مرتبط