معرفی شرکت جویسان

کمپانی Joysun یک تولید کننده فرآیندهای پلاستیکی حرفه ای و خط تولید نوشیدنی در چین می باشد. در سال 1995، Joysun شروع به تولید ماشین های قالب گیری با سرمایه اولیه 1275000 میلیون دلار کرد. همانطور که درخواست برای دستگاه های قالب گیری آنها افزایش یافته است این کمپانی طیف محصولات خود را برای پوشش ماشین آلات تزریق، تصفیه آب، تجهیزات جانبی برای پر کردن خطوط، پر کردن ماشین آلات، ماشین آلات برچسب زن، ماشین آلات بسته بندی کوچک و دیگر دستگاه های پلاستیکی برای آب آشامیدنی و تولید نوشیدنی گسترش داده است. 15 سال بعد سرمایه این کمپانی حدود 10 میلیون دلار خواهد بود. آنها همچنین یک شعبه در دبی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان اضافه کرده اند. با گواهینامه های ISO9001 و CE کمپانی Joysun به یک اعتبار و شهرت خوب در بین مشتریان خود برای تولید ماشین آلات با کیفیت، خدمات عالی به مشتریان و تحویل سریع دست یافته است.در جهان برای داشتن کیفیت و محصولات پیشرو در صنعت برای ایربراش ها همکاری داشته اند.

تنوع و توزیع محصول

همانطور که تقاضا برای نوشیدنی ها همچنان رشد می کند، نیاز به تجهیزات نوشیدنی نیز افزایش می یابد. در پاسخ این کمپانی به طور مداوم تلاش می کند خطوط تولید ماشین آلات پلاستیکی و خطوط تولید نوشیدنی را برای تولید آب آشامیدنی و نوشیدنی ها بهبود ببخشد. در حال حاضر کمپانی قادر به ارائه انواع ماشین آلات تزریق، ماشین آلات قالب گیری تزریق PET، دستگاه های قالب گیری تزریق اکستروژن، تجهیزات تصفیه آب، تجهیزات جانبی برای پر کردن خطوط، ماشین آلات برچسب زن و دیگر ماشین آلات پردازش پلاستیکی می باشد. ماشین های دارای CE این کمپانی در بسیاری از کشورها از جمله امارات متحده، یمن، ایران، اردن، هند، بنگلادش، استرالیا، لهستان، اسپانیا، ترکیه، کنگو، تانزانیا، زامبیا، آفریقای جنوبی، آنگولا، مصر، زیمباوه، مالزی، برزیل، ونزوئلا، سورینام، مکزیک، ویتنام، ژاپن، عراق و ... شهرت دارد.

علاوه بر این، آنها کمپرسور هوا، مخازن هوا، خشک کن ها، فیلتر های هوا، گرانولاتورها و تجهیزات مرتبط با صنعت ماشین آلات پلاستیک را نیز ارائه می دهند. شما می توانید تجهیزات کمکی را در اینجا انتخاب نمایید یا برای اطلاعات بیشتر با آنها تماس بگیرید.

کیفیت و کنترل هزینه

Joysun به عنوان یکی از تولید کننده های با تجربه خط تولید نوشیدنی در چین، می داند که تنها محصولات با کیفیت بالا، سهم بزرگی از بازار را به دست خواهند آورد. در نتیجه آنها به طور مداوم در بهبود کیفیت محصولات از طریق واردات قطعات و اجزای با دقت بالا سرمایه گذاری می کنند. در نتیجه، ماشین آلات این کمپانی به میزان قابل توجهی در عملکرد و اجرا بهبود یافته و دارای ضریب خطای پایینی می باشد. تجربه آنها در تولید خط نوشیدنی نه تنها به آنها نحوه افزایش کیفیت را آموخته بلکه نحوه کنترل هزینه ها را نیز آموخته است. آنها مواد اولیه خود را به صورت عمده خریداری کرده و مشارکت و همکاری بلند مدت با حمل کننده ها برقرار می کنند. کارکنان آموزش دیده آنها از مواد خام به طور کامل استفاده می کنند. به عنوان یک تولید کننده در چین، آنها از هزینه های کمتری برای زمین و هزینه های مواد اولیه می پردازند. مکان مناسب آنها در بندر شانگهای، هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد. بنابراین، آنها قادر به ارائه محصولات با کیفیت بالا، ماشین آلات پردازش پلاستیک و خطوط تولید نوشیدنی در قیمت های رقابتی می باشند.

خدمات Joysun

کمپانی Joysun وارانتی یک ساله برای همه ماشین آلات خود فراهم آورده است. آنها همچنین کارمندان خود را برای نصب و راه اندازی سرویس ها می فرستند. تمام خطوط تولید PET، خطوط تولید بطری، خطوط تولید نوشیدنی و همچنین تصفیه آب نیز به همراه قطعات یدکی انجام می شود. آنها همچنین خط تولید بصورت OEM را نیز بر اساس درخواست مشتری ارائه می دهند.

مشاهده بیشتر
صفحه1

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

پمپ وکیوم جویسان

فروش پمپ وکیوم گروه صنعتی کیان پمپ با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ساخت و واردات انواع پمپهای وکیوم بلوئر ساید چنل با کادری مجرب و کارآزموده و کارگاه مجهز جهت تعمیر و سرویس و ارائه خدمات پس از فروش به صنعت کشور می باشد.

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی